close

(I LOVE YOU) FOR SENTIMENTAL REASONS

 
不常聽爵士樂,不過還蠻喜歡這首歌~~歌詞還蠻芭樂的....

I love you for sentimental reasons  愛上妳是出於深情的理由
I hope you do believe me
  期盼妳能相信我
I'll give you my heart  我將對妳付出所有的感情

I love you  我愛妳
And you alone were meant for me  對我而言你就是唯一
Please give your loving heart to me  請對我付出妳的真心
And say we'll never part  並說我們永不分離


I think of you every morning  每當清晨我想著妳
Dream of you every night  每到夜晚我夢著妳
Darling I'm never lonely  心愛的, 我永不寂寞
Whenever you're in sight  每當我看到妳的倩影

I love you for sentimental reasons  愛上妳是出於深情的理由
I hope you do believe me  期盼妳能相信我
I'll give you my heart  我將對妳付出所有的感情

I think of you every morning  每當清晨我想著妳
Dream of you every night  每到夜晚我夢著妳
Darling I'm never lonely  心愛的, 我永不寂寞
Whenever you're in sight  每當我看到妳的倩影

I love you for sentimental reasons  愛上妳是出於深情的理由
I hope you do believe me  期盼妳能相信我
I'll give you my heart  我將對妳付出所有的感情

I hope you do believe me  期盼妳能相信我
I'll give you my heart  我將對妳付出所有的感情
arrow
arrow
    全站熱搜

    微青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()